Nothing, as always...

11.03.2018r.

Witaj podróżniku!
Odpocznij...

Margot

08.03.2018r.

And it is how it started.

Uno

Karty postaci
Dane Separacji
Avatarnie
Wymiana



 
IndeksIndeks  Latest imagesLatest images  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

 

 Analiza Ras

Go down 
AutorWiadomość
Karta

Karta


Liczba postów : 27
Join date : 19/06/2016

Analiza Ras Empty
PisanieTemat: Analiza Ras   Analiza Ras EmptySro Cze 22, 2016 9:51 pm

Żyjemy w uniwersum, które definiują poniżej opisane rasy. Dominują wśród nich głównie ludzie i wycieki, pomiędzy którymi stoją zbłąkane duszyczki - homunculusy. Tuż obok stoją również postaci specjalne, czyli wszelakie istoty, które mieszczą się w realiach, lecz nie należą do poniżej wymienionych.



Ludzie

Najniebezpieczniejsze istoty tego świata, które swój tytuł mogą zawdzięczać tylko i wyłącznie sobie. Nieświadomi, żyjący sobie w ciszy i spokoju mieszkańcy, aż po szaleńców zajmujących wysokie rangi, złodziei, krętaczy i szubrawców mieszających z błotem prawa, o ironio, człowieka. Mimo braku mocy, siły i specjalnych umiejętności zawsze posiadali upodobania do otaczania się różnymi przedmiotami. Przedmiotami, z których posiadaniem stali się potężni na tyle, że siali ogromne spustoszenie gdy te tylko trafiły do ich rąk. Ich równowaga została jednak jeszcze bardziej zachwiana, gdy tylko istnienie Wycieków wpadło do rąk organizacji wojskowych, tutaj Militarium.
Warunki:
- Nie posiadają mocy, ze względu na to mogą posiadać max. 5 zwykłych umiejętności.
- Każdy człowiek może otrzymać umiejętność specjalną na fabule, znajdując się poza Separacją. Działa to jednak na konkretnie ustalonych warunkach, głównie podczas sesji z udziałem Mistrza Gry.


Wycieki

Generalizując wycieki to stwory, które, o ironio, wyciekają do naszego świata. Są to niezliczone, nieporównywalne do siebie gatunki niesklasyfikowanych istot, wszystkie stworzenia zamieszkujące obce uniwersa. Od stworzeń pozornie pięknych do mrożących krew w żyłach, pozbawionych wszelkich emocji. Ich wygląd i zachowanie mogą być zależne od pochodzenia, ale aktualne informacje dowodzą, że wcale nie muszą. Często tym są spowodowane narodziny tych, które żyją cierpieniem od chwili narodzin.
Warunki:
- Każdy z wycieków ma 2 moce podstawowe  - zwiększona siła fizyczna lub intelektualna (do wyboru) & jeden najbardziej rozwinięty zmysł (do wyboru - dozwolone jest posiadanie więcej rozwiniętych zmysłów, aczkolwiek tylko uznając je jako jedną z mocy)
- Wszystkie wycieki mogą posiadać max. 3 moce własne i 2 zwykłe umiejętności początkowe.


Homunculus

Pytałeś mnie, chłopcze, "czy istnieją?", "czy mogą istnieć?"... Hah. Żem na oczy widział  własne, jak za młodu naruszyłem ich spokój tworząc coś takiego. Jak to coś się uśmiechnęło tylko po to, by moja naiwna ręka której tera nie widzisz, co i ja jej nie widzę, zniknęła z mego widoku na zawsze. Następnym razem moje dzieło wróci po mnie.
Wszystkie istniejące osobniki żyjących homunculusów, sztucznych ludzi, to szalone eksperymenty wtajemniczonych naukowców powstałe z próbówki. Hybrydy ludzi, zwierząt i wycieków, które kompletnie nie mają racji bytu w naszym świecie. Ich ciągnie do Separacji jak do wyrodnej matki, która nigdy ich nie zaakceptuje. Często bardzo mściwe, kierują się wewnętrznym pragnieniem ukatrupienia swego stwórcy, którego rozpoznają wszędzie. Bez litości, za to, że przyszły na świat i muszą męczyć się wadami i chorobami genetycznymi, bądź samym faktem, że mogą tylko tak krótki czas oglądać zbawcze światło słońca.
Warunki:
- Mogą powstać jedynie poza granicami naszego świata, gdyż w naszym jest to niewykonalne.
- Powód tego jest prosty: w naszym świecie byt sztucznych ludzi jest silnie negowany. Sprawia to, że po pewnym czasie ich ciała zaczynają gnić, wypalać się i zamieniać w proch.
- Są to nierzadko istoty bardzo mściwe. Sprawa wygląda tak, że są one złączone łańcuchami nie tylko z własnym i z naszym światem, a również ze swoim stwórcą. Za stwórcę uznaje się tego, z kim homunculus związany jest więzami krwi; dawcę genu. Sprawia to, że niezależnie od tego, gdzie znajduje się jego ziemski rodzic, tam znajdą się i przemieszczające się za nim wrota świata, w którym dany homunculus aktualnie przebywa.
- Większość homunculusów za sprawą naszego świata (który "stara się" zerwać wszelkie  więzy z innymi światami oraz ich wytworami) posiada silne uczucie obrzydzenia do swoich ziemskich stwórców. Pragną się ich pozbyć, nie zawsze to jednak zachodzi lub odnosi skutek. Zależy to od danej jednostki, może przybierać formę powiązaną z psychiką (typu nienawiść, gniew, reakcje bólowe i kompulsyjne).
- Każdy homunculus ma prawo do posiadania 2 mocy i 3 zwykłych umiejętności początkowych.
- Posiadają 2 moce podstawowe:
* Możliwość modyfikacji ciała - przeciętny homunculus jest w stanie poruszać się pomiędzy trzema formami: ludzka, mieszana i dzika (zwierzęca).   
*jeden najbardziej rozwinięty zmysł (do wyboru - dozwolone jest posiadanie więcej rozwiniętych zmysłów, aczkolwiek tylko uznając je jako jedną z mocy).


Postaci specjalne

Wszystkie inne stworzenia, które mogą kroczyć lub istnieć w naszym uniwersum. Niezwykle tajemnicze istoty, które mogą przybierać formę złych czy dobrych duchów naszych postaci, zwierząt. Wola tworzenia ogółem jest wolna, aczkolwiek pamiętajmy, że postaci specjalne nie mogą wykraczać poza przyjęte normy - nie mogą się tu pojawić żadne wilkołaki, strzygi ani tym podobne.
Warunki:
- Brak przynależności do powyższych ras.
- Zgodność z realiami forum.
- Tu w przypadku zwierząt; zwierzęta nie umieją mówić! dozwolone jest jednak próbowanie swoich sił w zdobyciu takowej mocy na fabule, podczas przebywania w innym uniwersum. Liczmy się jednak z tym, że czegoś takiego administracja nie będzie rozdawała na ulicy.


~Karta
Powrót do góry Go down
https://separated.forumpolish.com
 
Analiza Ras
Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Separacja ::                  Akta :: Dane-
Skocz do: