Nothing, as always...

11.03.2018r.

Witaj podróżniku!
Odpocznij...

Margot

08.03.2018r.

And it is how it started.

Uno

Karty postaci
Dane Separacji
Avatarnie
Wymiana



 
IndeksIndeks  Latest imagesLatest images  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

 

 Umiejętności & Moce

Go down 
AutorWiadomość
Karta

Karta


Liczba postów : 27
Join date : 19/06/2016

Umiejętności & Moce Empty
PisanieTemat: Umiejętności & Moce   Umiejętności & Moce EmptySro Cze 22, 2016 9:53 pm

Separacja niestety nie oferuje mieszkańcom takich wygód, jakimi są często kojarzone z magią moce.  Zwykli ludzie i stworzenia pochodzące z Separacji nie mają do nich dostępu bez udziału innych światów. Posiadają je jedynie wycieki i homunculusy, co względem ras jest opisane tutaj.


"I bądź tu mądry! Bądź tu najsłabszą istotą we wszechświecie, tfu, czy tam jak to nazywacie, Otchłani, panie Hughes. Chociaż pan to już raczej wie najlepiej jak to jest.  Jak dla mnie to jednak dobry deal, oni mają swoje zabawki, a my swoje… Ekhm, uroczą mamy tę naszą broń masowego rażenia, nieprawdaż?"

Moce

Wycieki, homunculusy oraz dezerterzy są w posiadaniu mocy. Gama ich rodzajów jest nieskończona, co w efekcie daje nam wiele interesujących możliwości. Aby jednak nie było za dobrze i by utrudnić życie naszym użytkownikom każda moc musi mieć swoje ograniczenia. Owe wyglądają w ten sposób, że podajemy, ile maksymalnie postów może trwać nasza umiejętność i ilość postów, jaką musi nasza postać odczekać do ponownego jej użycia, np.
*Moc X – postać umie się teleportować
Czas trwania: 1 post, odpoczynek - 3 posty

i tak dalej. Każda umiejętność powinna mieć odpowiednio dopasowaną ilość postów do odpoczynku w zależności od poziomu na jakim stoi moc, jej siły rażenia i czasu trwania. Jeżeli ograniczenia nie zostaną nakreślone, lub członek administracji uzna je za nieodpowiednie, ma prawo dokonać poprawy konsultując się z właścicielem postaci.
Możliwe jest nadużywanie mocy łamiąc swoje ograniczenia, ale należy mieć na uwadze że w takim wypadku w każdej chwili może wpaść do nas magiczny MG i uraczyć efektami ubocznymi wedle własnego uznania, nie można jednak uśmiercać w ten sposób postaci wcześniej niż przed 7 razem złamania swoich ograniczeń, po tej ilości za każdym kolejnym razem zostają rzucone kości dające 50% szans na przeżycie.
Do tego każda moc musi posiadać co najmniej 1 lub 2 wady, np.
*Moc X - postać umie się teleportować, ale nie jest w stanie trafić dokładnie to samo miejsce, które chciała. Dodatkowo nie może się swobodnie teleportować między różnymi światami.
Można też rozdzielać moce etapami, np.
*Moc X - postać umie się teleportować, ale nie jest w stanie trafić dokładnie to samo miejsce, które chciała. Dodatkowo nie może się swobodnie teleportować między różnymi światami.
czas trwania – 2-3 posty, odpoczynek – 4 posty w przypadku gdy moc trwa 2 posty, 6 postów odpoczynku jeżeli moc trwa 3 posty.


(!) Wszyscy swoje moce wysyłamy adminowi na pw, skąd zostaną umieszczone w tym temacie. Ma to uniemożliwiać zmienianie ograniczeń mocy po stworzeniu karty postaci, tak, by pozostawić przy tym możliwość dowolnego jej aktualizowania.

„Bo zupa… BYŁA ZA SŁONA!”

Umiejętności

Zamiast mocy głównie w świecie ludzi dominują umiejętności, choć takowe mogą posiadać również homuculusy i wycieki - ale skoro nie są one mocami, to na czym polegają? Ano na różnych prostych rzeczach, od gotowania, do umiejętności całkowitego kontrolowania swoich snów i czerpania z tego różnych korzyści. Na ogół wszystko, co może wydarzyć się w naszym, realnym świecie. Moc obliczeniowa mózgu starożytnego matematyka, możliwość przerysowywania każdej rzeczy 1 do 1? Jak najbardziej! Można także kierować się nieco niezbyt oczywistymi, rzadkimi rzeczami które często się czyta ale rzadko słyszy, oczywiście w granicach zdrowego rozsądku. Umiejętności można też zawsze łatwo nabywać w czasie trwania fabuły, więc nie martw się, jeżeli w danym momencie nie masz pomysłu i nie wpiszesz maksymalnej ich ilości do karty postaci, nie stracisz wtedy możliwości nadrobienia strat. Wtedy jedynie te umiejętności powinny być uzasadnione fabularnie, jednak dopiero od ilości większej niż maksymalna początkowa (np. u ludzi - 5 umiejętności początkowych, tj. dopiero od 6 umiejętności) jest to konieczne.
Powrót do góry Go down
https://separated.forumpolish.com
 
Umiejętności & Moce
Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Pozwolenia na tym forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Separacja ::                  Akta :: Dane-
Skocz do: